dinsdag 20 augustus 2013

Workshop Newborn Fotografie "Marielle"

Vandaag was het weer zo ver. Ik mocht weer zo ontzettende leuke newborn workshop verzorgen.

Marielle is net klaar met haar cursus aan de fotovakschool en wil graag door middel van gerichte vak workshops haar kennis graag uitbreiden.

Voor deze workshop mocht ik weer twee heerlijke baby's in mijn daglicht studio ontvangen.
Tessel en Luna, 14 en 16 dagen oud.

Wat fijn dat hun mama's wilde meewerken aan de workshop. De dames vielen om de beurt in slaap, waardoor ik Marielle, alle basis poses goed kon laten zien en uitleggen.

Marielle had ook de gelegenheid om Tessel zelf in pose neer te leggen, om zo dat stukje feeling te krijgen met newborn fotografie.





Weken geleden had ik me al opgegeven voor de workshop Newborn fotografie. Ik had er dan ook erg veel zin in, maar vond het ook best spannend. Het werd een hele leuke en leerzame dag. Brenda heeft me in de ochtend veel verteld over de camera, lenzen, opstelling en poses. 's Middags kwamen er twee prachte baby'tjes van twee weken oud; Luna en Tessel. Deze lieve meisjes waren heel zoet en lieten zich goed fotograferen. Het is een bijzondere ervaring om dit van dichtbij mee te maken en te mogen leren. Bedankt moeders voor het vertrouwen en bedankt Brenda voor alles wat je me hebt geleerd tijdens deze workshop. 

Groetjes,
Marielle

Geen opmerkingen:

Een reactie posten