vrijdag 20 december 2013

Newborn Fotografie Assendelft "Abbey"

Vandaag had ik gewoon weg een droom sessie! Al maanden geleden had Jenny met mij contact opgenomen voor een newborn sessie. Ze was verliefd op mijn stijl, wat ik natuurlijk ontzettend leuk vindt om te horen. Aangekomen in hun woning, zag ik direct waarom ze op mijn stijl was gevallen.

Ik zag mijn fotografie stijl direct terug in haar liefde voor creatief in haar interieur. Zo leuk om te zien.
De kleine Abbey, was echt een wolk van een baby. In het begin had ze wat last van kramp, maar toen dat over was was ze in een diepe slaap.

Onderstaande foto, is echt een van de mooiste die ik het afgelopen jaar heb gemaakt. Net een engeltje in de lucht.



Grote broer "Gene", met zijn prachtige bruine ogen wilde ook nog even op de foto!



Geen opmerkingen:

Een reactie posten