maandag 20 mei 2013

Newborn fotografie Enkhuizen "Tim"

De mama en papa van Tim waren zo enthousiast over mijn foto's dat zij in December 2012 al een sessie  gereserveerd hebben. Dus ze moesten nog lang wachten voor het zo ver was. En eindelijk werd de kleine Tim geboren een paar weken geleden.

Dit was voor mij de eerste keer dat ik in Enkhuizen een newborn sessie had. Met een auto vol mooie spullen was ik er eigenlijk al snel. Op 2e pinksterdag rijdt er niet veel verkeer op de weg.

 Tim is vandaag 8 daagjes oud en het was dan ook de laatste dag van de kraamverzorgster. Tim was in het begin nog niet echt in diepe slaap, maar na de voeding tussendoor was hij aan het einde van de sessie heerlijk in dromenland en heb ik nog veel mooie plaatjes kunnen schieten.


Geen opmerkingen:

Een reactie posten